LYT TIL MINDFULNESSØVELSE //

Afsæt 10 minutter til dig selv.

Sæt dig behageligt til rette et uforstyrret sted.

Det er en fordel at anvende høretelefoner. 

Åndedrætsøvelsen er 1. øvelse af et komplet 8 ugers mindfulnessprogram.

Lyt til den dagligt i to uger, for at komme nærmere dit eget åndedræt.

Det er et første og afgørende skridt mod indre ro, bedre søvn, stop for tankemylder, bedre hukommelse ect. 

Men pas på fælderne!!...

Når man træner mindfulness, er det helt naturligt, at blive udfordret af tankerne og en indre utålmodighed. Øv dig derfor i at se tankerne som det, de er, nemlig tanker, og vend så tilbage til fokus på åndedrættet.

Vær særlig opmærksom på tanker som: Jeg har ikke tid. Det kan vente til i morgen. Jeg bliver nok forstyrret, så jeg venter. Det kan jeg ikke finde ud af. Det virker ikke. Det er spild af tid. Hvorfor bliver jeg ved at tænke, jeg lærer det aldrig osv. osv.

Den slags tanker og alle andre slags tanker er ok, men det er ikke sandheder. Undgå derfor de begrænsende overbevisninger om din træning og husk hjernen har ikke altid ret.

Rigtig god fornøjelse

Christine, Mindful Inspire

ER DU INTERESSERET I YDERLIGERE MINDFULNESS? SÅ KLIK HER